Sobotni uklid

Antonin Mohaupt tony.w na anexis.cz
Sobota Květen 1 19:03:39 CEST 2010

Dobry den,
mel bych zajem o ten osciloskop. Mam uz jeden nefunkcni a tohle
by vypadalo, ze bych mohl dat alespon jeden dohromady.
Diky moc za info.
Hezky vecer.
A.Mohaupt

  ----- Original Message -----
  From: Petr Tošovský
  To: HW-news
  Sent: Saturday, May 01, 2010 4:19 PM
  Subject: Sobotni uklid

  Zdravim,
  mam tu na vyhozeni poskozeny osciloskop BM566 (doufam ze mam to znaceni
  dobry, takova ta velka hajtra do 100MHy s dvojitou casovkou) a nejakou
  tezkou kysnu s oznacenim Tesla Studiosolo 130. Ma o to nekdo zajem? K
  odberu ve vychodnich Cechach, kousek od Nachoda.
  Osciloskop ma poskozeny zdroj, myslim ze tam explodoval nejaky
  kondenzator, neresil jsem to. Ten druhy pristroj ani nevim co je, jak se
  to tu objevilo. Je to evidentne neco ohledne audia.
  Je tu jeste nekde v garazi i nejaky dvoumuzny osciloskop snad jeste
  elektronkovy, ale oznaceni nevim. To uz je spis do muzea. A take tu mam
  stoh amaterskych radii a snad temer kompletni KTE.
  Piste kdyztak soukrome. Co neudam poleti do kontejneru. Rodice se me
  snazi odstehovat.
  Pekny zbytek vikendu preji.

  Tosa