RE: Re: Pocítani s odpory nebo s odporem?

Novotny Pavel novotny.pp na atlas.cz
Sobota Květen 1 15:55:26 CEST 2010

Nejsem , proto se ptam.
Pokousel jsme se zjisit jak se delaji 0,1% az 5% odpory, tedy zda jedna linka a zaverecne trideni nebo kazdy na sve lince a pouze vyhazuji zmetky.
Stejne tak jsem se pokousel zjisti jaky je rozptyl hodnot v nejakem vzorku, ale tyto informace jsem nikde nenasel.

PN