Zkusenosti s 100W nebo 500W LED

Středa Březen 31 23:02:00 CEST 2010

představit.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Michal MEDEK" <Michal.MEDEK@worldonline.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 31, 2010 9:47 PM
Subject: Zkusenosti s 100W nebo 500W LED

Zdravim,

na ebay se da koupit teple bila LED s vykonem 20W, 50W, 100W a dokonce
500W. Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost?
Treba na osviceni chodby nebo mistnosti. Podle udaju prodejce by to
odpovidalo skutecnemu prikonu. A jaky chladic by to asi tak chtelo,
myslim jesli jen profil pasivne nebo i s ventilatorem.

Michal