Pokazena detska radost a DVD Sony - zaver prveho dejstva, predbezne happyend

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Březen 31 19:13:12 CEST 2010

No, uprimne povedane ma to nenapadlo, ale konkretne na tomto nevyzeralo ze je miesto, kadial by sa ten kontox dal nastriekat. Nikde ani dierka. Mozno by nieco navzlinalo okolo hriadele, ale trocha by som sa aj bal v blizkosti optiky nieco striekat do motora...

wek