3 p

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Březen 31 18:35:24 CEST 2010

Záleží na tom, nač to chcete a jaký to má mít rozsah potlačení/zdůraznění.
Jestli ke kytaře, mikrofonu, houslím,... anebo obecně ke koncovému
zesilovači. Třípásmové korekce, pokud jsou ke koncovému zesilovači, nemá
cenu řešit s cívkama, stačí obyčejný baxandall. A pokud mám už mít nějaké
korekce a zrovna jen třípásmové, tak bych je volil parametrické (kmitočet,
zisk/potlačení, šířka pásma) anebo i jen jednu jedinou parametrickou (tři
poťáky místo tří pásem).

----- Original Message -----
From: "Halen" <halen@seznam.cz>

chtěl bych se zeptat, na jaké frekvence nastavit filtry 3 pásmových
korekcí. Dělám si vlastní návrh a přemýšlím na jaké fekvence nastavit
filtry. Basy mám nastavené na 60Hz, středy na 1kHz, výšky na 12kHz.
Existuje nějaké pravidlo, norma na jakých frekvencích to mít nastavené?
Používám zapojení operačního zesilovače jako virtuální cívku - gyrátor.