Xilink CoolRunner-II kit - drivery?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Březen 31 18:20:07 CEST 2010

Od nejmenovaneho clena jsem si na hrani poridil nejake kity CPLD a FPGA,
dnes to dorazilo, diky MK :-)

Mimo jine i http://www.xilinx.com/products/devkits/SK-CRII-L-G.htm

, jak jsem pochopil tak jde o vyrobek http://www.digilentinc.com/, je k tomu
pribaleno DVD DVD ISE 10.1.

Jelikoz mam v PC ISE 11.5 nemam jediny duvod strkat ISE 10.1 do DVD
mechaniky.

Pripojil jsem desku k PC, naslo se nove USB Device a chtelo to driver,
prolezl jsem web jak Xilinx tak Digilent, ale nikde jsem nic nenasel.

Ze zoufalstvi jsem vytahl přibalene DVD, ale ani na nem driver neni, teda
nejspíse  je,ale zabaleny a nainstaluje se az s celym ISE 10.1.

V nouzi nejvyssi jsem klesl az nadno a zacal cist manual, presneji
referencni manual  a tam me dorazili cituji bod 1.

Insert the Resource CD and click on 'Software Install' to install the
CoolRunner-II Utility Window software.

Insertuji DVD a spoustim setup, uplne nejdulezitejsi, vlozte 25 mistne
cislo, venuji 15minut zivota ziskani nejakeho nesmyslneho ID, abych se
dostal dále,

zadarilo se ,  v sekci vyberu sw pro instalaci mam celou jednu moznost a to
"standardni sw balik" rozumej instalace ISE 10.1 coz nechci , o nejakem
CoolRunner-II Utility Window software

ani zminka. Vypinam a prolezam rucne cele DVD, bohuzel vse je zabaleno do
souboru *. .zip.xz, coz je sice klasicky zip, ale s heslem.

Nez zacnu psat sproste maily do Xilinxu, netusite kde sehnat driver a
CoolRunner-II Utility Window software k tomu to kitu a nezas.. si PC tunou
nepotrerbneho a zastaralého sw?

Dekuji

PN