napajanie vykovovej LED

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 31 15:14:39 CEST 2010

No tak asi teda zalezi mozna jaka je to serie a provedeni.

Mam doma nekolik zdroju od nich a rozhodne bych to videl jako lepsi
prumer. Konkretne treba 12V/27A mam dva kousky - maji ochranu proti
zastaveni ventilatoru, jdou radit paralelne i seriove a maji dokonce i
napetove svorky a daji se dostavit na 0.05V a nedavno jsem to
kontroloval a i po roce stale drzi nastavne napeti. Mam je zapojene
paralelne jako zdroj 13V/54A a nemuzu si je vynachvalit.

Rozhodne jsem videl urcite vetsi tragedie.

Radek Vicek