OT: vyber netbooku

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 31 14:13:47 CEST 2010

 31.3.2010, 14:09:45

Pokud je pravdepodobnost nejake totalni katastrofy typu kradez nebo
pad ze strechy vetsi nez mala, pak spise ten Acer. Prece jen je snaze
nahraditelnej novym kouskem.
Pokud naopak predpokladate, ze NB bude pri trose stesti u vas dlouho,
pak radej Toshibu, neb jejich povest, co se tyce poruchovosti je
vyrazne lepsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz