Pokazena detska radost a DVD Sony - zaver prveho dejstva, predbezne happyend

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Březen 31 11:53:39 CEST 2010

kdyz tu resite tyto problemy, nechce nekdo cca 10 DVD prehravacu? Nekde
ctou jen originaly, nekde se nezapne, nekde necte. Je tam prave hodne
sencoru a takovych srajd. Nic za to nechcu, ale jen osobni odber. Brno

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499