prve kolizie webcast

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Březen 30 11:37:15 CEST 2010

mno dobry start je hlavna stranka
http://op-webtools.web.cern.ch/op-webtools/vistar/vistars.php?usr=LHC1

potom zivy webcast je tu
http://webcast.cern.ch/lhcfirstphysics/
ked zacnu znova urychlovat tak sa asi znova prepne do komentovaneho
modu. Vpravo hore je zalozka LHC control screens kde sa da kliknut na
experimenty a vidiet online pocty kolizii. Ked budu zvazky na plnej
energii a odstrania separacny "hrb" tak by malo byt pekne vidiet kedy sa
zacnu protony zrazat.

b.