OT: Celni prohlaseni

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 30 09:31:53 CEST 2010

Konkretne HC dava moznost si zvolit kolik ma byt deklarovana castak v
procentualnim ponizeni (v nekolika krocich) - neni problem si zvolit 100%.

Faktura z HobbyCity samozrejme je - muzu vam ji naskenovat jestli
neverite - vcera mi od nich prisel balik. Ale nehledejte ji v baliku, je
nalepena v obalce zvenku baliku. Ja objednavam vzdy tesne na limit a pro
jistotu si davam poslat cenu na 80% celkove ceny (kdyby se nahodou
zhoupnul kurz tak abych kvuli jednomu dolaru neplatil DPHcko). Castky na
fakture jsou pak ponizeny.

Celnici na vyclivaci poste balik rozebirat nemusi - maji tam rentgeny,
ale samozrejme opravneni na otevreni baliku maji a obcas to i delaji.

Zadost o dolozeni zaplacene castky je posledni dobou skoro bezna - staci
poslat opis obrazovky z paypalu na mail vyclivaci posty.

Radek Vicek