Celni prohlaseni

DeeJay deejay@email.cz
Pondělí Březen 29 20:04:49 CEST 2010

taky se mi to stalo - koupil sem na ebay detektor kovu od garreta a celnikum
se taky asi nezdalo ze mohl stat do 200$ poslal sem jim v pdfku vypisy z
paypalu a fakturu. Balicek pak  prisel bez cla  - i když kdyz sem si
prebiral predtim obalku s pruhem tak ve me pekne hrklo ....

DJ

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Michal Grunt
Sent: Monday, March 29, 2010 6:23 PM
To: HW-news
Subject: OT: Celni prohlaseni

Zdravim,

objednal jsem si nejake zbozi z hobbycity.com. Dneska mi prisel doporuceny
dopis z celnice, ze mam na celnici zaslat celni prohlaseni. Jiz jednou jsem
tento postup absolvoval, ale. Krome vyzvy mi prisla i kopie doručenky (která
je nalepena na baliku) kde je uvedena cena "Hobby Parts $19.75 USD". Jenomze
skutecna cena zásilky je cca $120 (vcetne postovneho). Tak ted nevim, zda
mam na celnici poslat vypis z Paypal na skutečnou cenu ($120), nebo to mam
nejak našvindlovat na tech udávaných $19.75... Ptam se proto, abych si ještě
nepřidělal starosti tim, ze bych uvedl skutečnou cenu když je na baliku
udavana jina, mensi. I když by se tim asi nic nemenilo, protože clo se plati
snad od castky $200, ale aby v tom celnici zbytecne nestourali a ještě me
neobvinili z neceho nekaleho.

Diky

Michal Grunt