Izolacni zesilovace?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pondělí Březen 29 13:18:57 CEST 2010

To nevyada az tak spatne, koukal jsem a mininimalne u Vishay je IL300
stale jediny zatupce rady.

WS

>Ja som kedysi robil merac napatia a prudu pre viac zdrojov (tiez
rozdielne zeme) a premostil som to optoclenom IL300 (dufam, ze ten nazov

je spravny). neviem ci to bude do $10, ale kedtak tesne nad. bezi to
asi
na 1kSps, ale 50 by to mohlo zvladnut, treba najst mozno novsi ekvivalent...

Jaro