LHC - Fill #1000

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 29 10:37:40 CEST 2010

Zdravim,
  no, nechci v zadnem pripade odporovat Baluovi - profikovi, ale v e-logu maji dnes tohle:

Back to non colliding bunch pattern
B1 (1, 17821)
B2 (191, 9911)
And ramp 3.5 tev

  Takze tyhle by kolidovat nemely. Pred tim meli nastaveno

We try new bunch number for the night :
B1 : 1, 17851
B2 : 1, 8911

  coz by mela byt "generalka" na dnesni noc, kde se snad skutecne  bude zkouset kolidovat (asi nepujdu dnes spat :-) ).

Ten "nekolizni" pattern je zvlastni (jak jsem pochopil z tech logu) v tom, ze pomoci nej chteji zkouset "abort gap", viz tato poznamka:

For abort gap study, will fil according to:
B1 bucket 1
B2 bucket 191
B1 bucket 17851
B2 bucket 9911

Co to ale zminena "mezera nuceneho preruseni" je, to bohuzel nevim.

Pavel