Dostupnost obvodů firmy CML v ČR ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 29 08:14:19 CEST 2010

Zdravím,
  to by bylo skvělé. Chci udělat takový universální signalizační přenašeč
pro analogové telefony, který by měl umět konvertovat všechny možné signalizace
analogové linky (volba DTMF/Pulsní, Ground Button/Flash, reverzace/16kHz atd.),
mám na to vypsané i téma DP. Takže jednotky kusů (tak do 4 - 5, aby když to
student napoprvé odpálí, aby byla rezerva atd.). Samozřejmě by stačilo i méně,
v nouzi i jen jeden ks :-).
  Pavel