Problem s ND

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Sobota Březen 27 21:29:01 CET 2010


Pavel Kadečka napsal(a), Dne 27.3.2010 19:34:
>
> Takže shrnutí Dell: železo poměrně kvalitní, záruční servis perfektní,
> pozáruční příšerně drahej, tzn. pokud to umíš, sežeň si náhradní díl
> kdekoliv jinde a vyměň sám - zase na webu Dellu se nechá najít
> servisní manuál i s obrázkama, podle toho by to vyměnila i cvičená
> opice.
>
> Pavel Kadečka.
>    

100% souhlas, kvůli hw a dobře vybavenému support webu jsme si tenkráte 
Dell vybrali, vcelku i vstřícní lidi při osobním jednání.
Pozáruční věci samozřejmě řešíme jinde, u Dellu se to opravdu nedá, což 
je škoda :-(

	Petr "měřák" Minář




More information about the Hw-list mailing list