OT: LHC - nějak to dnes zlobí :-(

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Březen 27 18:23:18 CET 2010

no to zlobi, uz 3 dni sa chystam nieco otestovat ale vzdy nieco
nefunguje :-) Aspon mam cas na relaxacny projekt s vysokym napatim, tie
fpgacka mi uz celkom lezu hore krkom :-)
Vcera prezentovali sumar co sa doteraz udialo
http://indico.cern.ch/conferenceDisplay.py?confId=88711 video tam zatial
nie je, ale je tam vidiet aky obrovsky kus prace bol za ten mesiac od
znovuspustenia odvedeny. Prve zrazky na 3.5TeV su planovane na utorok
30. marca, o 9h 17min a 10 sekund. tak uvidime...
b.