Problem s ND

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Březen 26 17:59:53 CET 2010

 26.3.2010, 17:50:24

Uvadet slozeni potravin zrovna zakon narizuje ( a ja s tim v tomto
pripade souhlasim ). Ale pokud jdete nakupovat, snadno zjistite ze
u cca tretiny vyrobku se na to z vysoka se.. . Takze uzakonit nestaci,
je treba zajistit dodrzovani zakona. V pripade potravin tu mame asi 5
ruznych instituci ktere to maji v naplni prace, ale vysledek nic moc.
A je zajimave, ze slozeni svych vyrobku uvadeji predevsim velkochemici
typu Dan++o++ne, kdezto mali vyrobci, kteri chenizuji prece jen trochu
mene, slozeni neuvadeji vubec nebo mnohem mlhavej.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz