Problem s ND

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Březen 26 13:16:28 CET 2010

Původní zpráva ze dne 26.3.2010 od RV:

> Ta sprostarna s neopravitelnosti (nedodavani schemat) prisla az s
> elektronikou a SW. Nechapu proc by Petr Zahradnik nemohl ke sve
> skvele originalni lednicce dodavat jako nahradni dil naprogramovany
> zamceny procesor. To si mam kdyz nahodou mi praskne blesk do baraku
> kupovat novou lednicku?

A proč bych to měl dělat? Jenom proto, že to Radek Vicek nechápe? Nebo
snad proto, že pět lidí z HW konference si chce opravovat mé ledničky?
Nebo třeba proto, že někteří majitelé neautorizovaných servisů by
chtěli opravovat mé ledničky na kšeft, konkurovat tak mým servisům,
případně svou nekvalitní prací kazit dobré jméno mým produktům?

Mám po celém světě hustou síť smluvních autorizovaných servisních
středisek, které ledničku opraví. Nechci se živit prodejem náhradních
dílů, chci dodávat na trh nové kvalitní a moderní ledničky, pro ty
prodané pak ve své síti zajišťovat záruční i pozáruční servis. To je
moje obchodní filosofie, moje obchodní rozhodnutí.

Nevidím na tom vůbec nic sprostého. Protože nejsem monopolem pro
ledničky, každý si může koupit jinou ledničku od Radka Vicka, kterou
prodává jako DIY kit, včetně náhradních dílů, včetně každého šroubku,
dokonce si může koupit jen část ledničky a zabudovat ji třeba přímo do
svého traktoru. Je to prostě díra na trhu, kterou já zaplňovat nebudu,
nechávám to místo třeba pro domácí nebo garážové firmy.

Odpověď na tvou poslední otázku: Ne, nemusíš si kupovat novou
ledničku. Zavolej si můj autorizovaný servis na opravu. Pojišťovna ti
to pak eventuelně zaplatí.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert