Zničit krtka ! (a taky hraboše, myši, ...)

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Pátek Březen 26 12:38:58 CET 2010

Hehe, dnes jsem se tu chtěl zeptat přesně na to samé :-)

Ale pozor, pokud to má být skutečně ekologické v dnešním pojetí
ekologie, musí tam být:
- solární panel
- akumulátory
- měnič na 230V AC
- měnič zpět na 12V, samozřejmě s aktivním PFC
- plašič samotný
- vše samozřejmě ROHS, lead-free atd

Ale hlavně, nesmí to ty krtky plašit, protože to by bylo týrání.

JN