Re: [OT] Zničit krtka ! (a taky hraboše, myši, ...)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 26 12:27:36 CET 2010

Jak na krtka vyzrál nejznámější zahrádkář:

Přemek Podlaha vyzkoušel snad každý z diváckých návodů. Když se
neosvědčil ani prášek, po jehož zapálení můžete natáčet ve filmu
tankovou bitvu, řekl si - a dost! "Žijeme vedle sebe, já uklízím
krtiny a on je zase vesele dělá. Loni na podzim mi dokonce ušetřil
spoustu práce. Těmi jeho černými krtinami jsem přikopčil hlavy všech
růží na zimu. A těch růží máme na chalupě spousty!"

P.K.