Problem s ND

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pátek Březen 26 12:21:25 CET 2010

Všichni zaměstnavatelé svých volených zástupců v tzv. demokraciích by si
ve svém vlastním zájmu měli mimo jiné dávat velký pozor na to, aby
jejich zaměsranci(politici, úředníci atd.) nekřivili trh. To znamená
třeba, že si někdo opraví mikrovlnku sám, druhý si ji zanese do
servisu(značkového nebo neznačkového) další si sežene alternativní
náhradní díl atd. Pokud tomu tak nebude, škody na takto deformovaném
trhu budou narůstat do závratných výšin a je velmi pravděpodobné, že na
konci skončí na hnoji bankéř vedle nezaměstnaného, politik vedle
bezdomovce, optimalizátor vedle podnikatele atd. Příkladů se v historii
najde víc než dost.
S pozdravem,
		Miloš Dašek