Problem s ND

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 26 11:04:03 CET 2010

ja bych jim i ty ceny odpustil, ALE museli by mit ty dily skladem

ne, ze kdyz se mi stane to co loni...prijel jsem rano v silnem desti
pred branu a stahnul okenko, ze si otevru kartou...to vsechno klaplo,
ale ve dverich neco kruplo a okynko jsem uz nezavrel (otevrene az dolu)
behem nekolika minut jsem mel louzi v aute, mokrej a navic jsem nemohl
odejit od auta protoze neslo zamknout

vzal jsem mobil a volal dva autorizovane servisy, zda maji stahovani
okna na me auto - ze bych to potreboval urgentne

rekli mi 4.500Kc a nejdrive za 4-5 pracovnich dnu - meni se to cele

takze jsem si vzal dovolenou - odjel do dilny, rozebral celej
mechanizmus, vyndal plastove kurvitko (luzko bovdenu a jedno kolecko) a
udelal to cele z mosazi - trvalo mi to 6 hodin s tim ze jsem provedl
vylepseni "disajnu" aby se to nemohlo zase po...t - pouzil jsem zcela
jiste zakazane reverzni inzenyrstvi ;-)

takze me to stalo sice den dovolene, ale usetril jsem dost nervu, penez
a mam jistotu ze ty dily co jsem tam dal, prezijou to auto

Radek Vicek