Servisny manual, bolo: Problem s ND

Hugo KOTTAS hugokottas@web.de
Čtvrtek Březen 25 20:47:03 CET 2010

Ale Slota ma problem s Madary, ne s madarstinou.
Za sociku vydavali madari knizky ktere se dali koupit jen na zapade.

Mam jich dost a hodne pomohli.

HK

  ----- Original Message -----
  From: Dalibor Smolík
  To: HW-news
  Sent: Thursday, March 25, 2010 7:04 PM
  Subject: Re: Servisny manual, bolo: Problem s ND

  Stačí pozrieť typ dvd-čka, na elektrotanya.com stiahnuť servisný manuál, tam bude typ mechaniky, a mechaniku objednať napr. na www.avelmak.sk, výmena mechaniky môže trvať tak pol hodiny aj s pivom :-)

  Dali

  P.S.: Ja s maďarčinou problém nemám, ale čo taký Slota?

  Jan Waclawek  wrote / napísal(a):
Akyze uz problem moze byt s madarcinou???

:-P

wek

PS zhodou okolnosti predvcerom zdochla mechanika v sonackom dvd prehravaci, teda mne je to jedno ale deti mi pilia usi, poradte prosim, kde zozeniem prislusne objednavacie cislo... teda radsej rovno tu mechaniku... alebo hoci aj cloveka co mi ju vymeni a nepokusi sa zo mna zodrat kozu... dakujem

On Thu, 25 Mar 2010 16:04:58 +0100