Rozebrani prodluzovaku

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Březen 25 20:27:35 CET 2010

>Raději to uvnitř nevidět :-) je to k blití. Jednu jsem rozebral
>vrtačkou, pak jsem tam musel nacpat vruty. Až budu potřebovat další
>prodlužku, koupím samotnou a připojím sám.

To je moc hezké a nechcete mi někdo říct, kde rostou samotné
konce lepší kvality samozřejmě i za vyšší cenu, ale všichni prodávají
i ty konce kde nelze dotáhnou šroubek neb se zničí závit a
o zbytku provedení průžení kontaktů, které jiskří protože to
nepruží ani nebudu hovořit.........

To je asi jako s antením konektorem, koupil jsem jediný co měli
v elektře a bylo to k vzteku, když jsem se ptal po lepším bylo mi
řečeno, že by to nikdo nekoupoval když stojí 30Kč místo 5Kč....
Já bych si ho klidně koupil, stejně jsem u těch dvou levných
strhnul závit, navíc to provedení je fakt šílené.....

Divná doba........

Zdeněk Aster