Problem s ND

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Březen 25 19:16:51 CET 2010

To mi pripomina, jak jsem v Alze kupoval DDR RAM a dali ji do obycejneho
igelitu (bez krabicky). Byla vadna, tak jsem ji poslal na reklamaci v
krabicce, kterou jsem si sehnal, a s poznamkou v reklamacnim listu, ze
pouzivat obycejny igelit neni to prave.
Vratila se mi nova bez krabicky a opet ve stejnem igelitu...

Zdenek