RE: Problem s ND

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Čtvrtek Březen 25 15:23:41 CET 2010

Zdravím

ještě je zde jeden aspekt a to záruka.

Jestliže zákazníkovi (koncový uživatel) prodám libovolný díl jako zboží, pak se na něj vztahuje záruka 2 roky. Což málokterý výrobce ND dává. Takže pokud prodej proběhne takto, tak jse záruka na triko posledního prodejce.

Jestliže je k dílu prodána i práce, pak je to oprava se záruční dobou 6 měsíců. Takže pokud výrobce ND na díl dá jen 6měsíců záruku, pak je servis sebevrahem pokud vám prodá díl bez montáže.

Petr Zapadlo