RE: Problem s ND
Petr Zapadlo
zapik@email.cz
Čtvrtek Březen 25 15:23:41 CET 2010
Zdravím
ještě je zde jeden aspekt a to záruka.
Jestliže zákazníkovi (koncový uživatel) prodám libovolný díl jako zboží, pak se na něj vztahuje záruka 2 roky. Což málokterý výrobce ND dává. Takže pokud prodej proběhne takto, tak jse záruka na triko posledního prodejce.
Jestliže je k dílu prodána i práce, pak je to oprava se záruční dobou 6 měsíců. Takže pokud výrobce ND na díl dá jen 6měsíců záruku, pak je servis sebevrahem pokud vám prodá díl bez montáže.
Petr Zapadlo
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
> Předmět: RE: Problem s ND
> Datum: 25.3.2010 15:13:06
> ----------------------------------------
> Vždyť ano - pokud prodejce na sebe vezme to riziko a díl prodá tak holt nemá moc
> šancí obzvláště u elektronických záležitostí dokázat že zákazník něco zvoral a
> reklamuje neoprávněně. A pokud je to rozumný prodejce, tak ví že než ztratit
> zákazníka tak raději ztratím peníze za ten díl. Ale nemyslím si, že je nutno
> zavrhovat prodejce, kteří nechtějí prodávat díly, protože ví, že jejich
> instalace není jako vložit do přístroje nové baterky.
>
> L. Kručinský
>
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf
> Of Jan Hovorka
> Sent: Thursday, March 25, 2010 2:58 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: Problem s ND
>
> Když mi ten ND prodavaji, tak taky nemam jistotu, ze je ok. Kdyz už jsme u toho
> GME, tam mi jednou hodili MGF1302 (GaAs Fet) do obyčejnýho igelitového pytlíku.
>
> Honza, OK1CJH
>
>
> > ------------ Původní zpráva ------------
> > Od: RV <vicek.radek@cpost.cz>
> > Předmět: Re: Problem s ND
> > Datum: 25.3.2010 14:28:59
> > ----------------------------------------
> > Tohle neni absolutne relevantni...
> >
> > Kdyz si koupite v GME svaba a za mesic Vam slavnostne prijde na stul,
> > vlozite jej do patice a sikovne napeti (aniz byste to treba i vedel)
> > tak je take na prvni pohled OK. Nevim kdo by resil nejakou expertizu a
> > platil ji.
> >
> > Takovych pripadu naleznete spousty.
> >
> > Radek Vicek
> >
> > Dne 25.3.2010 13:52, Kručinský Ladislav napsal(a):
> > > Dovolil bych si z pohledu servisu upozornit na jeden aspekt, který
> > > zatím nikdo nezmínil: Výrobce Vám prodá náhradní díl, vy ho
> > > namontujete blbě a poškodíte ho. Kolik procent zákazníků zareaguje
> > > stylem: Prosím prodejte mi nový, já jsem pako a zničil jsem to,
> > > případně mi řekněte, který servis mi to namontuje s plnými zárukami.
> > > A kolik procent zareaguje stylem: Hele vyměňte mi to, ten díl který
> > > jste mi prodali nefunguje.
> > >
> > > Takže myslím si že je plně na výrobci, zda se postaví k prodeji
> > > náhradních dílů tak, že bude nebo nebude riskovat jejich zbytečné
> > > reklamace.
> > >
> > >
> > > L. Kručinský
> >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >
More information about the Hw-list
mailing list