Knihovna pro PDF (datasheety, clanky, dokumentace atd.)

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Březen 24 14:53:21 CET 2010

Ja na tohle a spoustu dalšího používám subversion. Předpokládám, že z
jednoho stroje by šel udělat server, na všech by pak byly pracovní kopie.
Před začátkem práce provedete update, po změnách commit.
L.