Knihovna pro PDF (datasheety, clanky, dokumentace atd.)

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 24 13:30:23 CET 2010

 24.3.2010, 13:04:44

Jasne ze existuje.
Univerzalni super vselek na vsechno, aneb SQL. Nejaky skipt v PHP,
Pythonu Jave atd. ktery bude prochazet disk a nalezena data posilat
prislusnemu SQL serveru.
Ma to takovou drobnou nevyhodu, totiz ze si to asi budete muset
napsat sam. Ovsem bonusem tohoto reseni je, ze si to muzete napsat
pro opravdu "libovolny jiny format". ;-)
Pokud ovsem patrite mezi ty exoticke jedince, kterym takove progresivni
reseni nevyhovuje, mate i dalsi moznosti.
Napr. vyuzit sluzeb OS. W i MAC OS umi sami o sobe indexovat disky i
kdyz u WXP je to dost neohrabane a nikdo to nepouziva. U novejsich to
pry je lepsi.
Nebo pouzit specializovane programy. Existuje jich hned nekolik a pred
nekolika roky byly velmi popularni. V te dobe byl asi nejlepsi
"Copernic Desktop Serch" ale podporuje jen asi 150 typu souboru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz