Vetrak 7 x 40 mm 12V

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Březen 23 16:59:35 CET 2010

Obavam se ze nejaky kondik je jiz v tom vetraku zabudovan, protze se po
zapnuti toci pomalu a po par vterinach -15 az 20 vterin- nabere plne otacky
:-/

Navic jsem k jednomu dal 100Ohm odpor a startoval v pohode, ke druhemu jsem
dal ten samy odpor a hnul se jen o 0.5mm pri startu - tedy nechodil. To
vypada, ze to budu muset kalibrovat asi individualne :-((
Ten kondo-rezistor by asi bylo reseni, co myslite? Plny proud na start a po
30 vterinach by to slo na odpor?