Re: OT: Odborná angličtina a jiné jazyky

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Březen 23 11:09:25 CET 2010

Cinsky se budeme ucit vsichni a k tomu učení Marxe a Lenina.
(Az krachne cela socialne a technologicky vytunelovana EU)

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Daniel Valuch
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, March 23, 2010 10:58 AM
  Subject: Re: OT: Odborná angličtina a jiné jazyky

  kolko dokumentacie v absolutnych cislach je v cudzich jazykoch nie je
  relevantne. Pri mojej praci sa napriklad kompletne zaobidem bez cinstiny
  ale bez anglictiny ani tuk a pocet dokumentov (ergo percenta)
  dokumentacie v cinstine je radovo vacsie ako v anglictine. Hociake male
  cislo nasobene miliardou zacne mat svoj statisticky vyznam :-)
  b.