Re: Modelářský stabiliátor z 7,4V na 6V (pro LiPol baterie) s vyšším proudem

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pondělí Březen 22 10:32:28 CET 2010

Modelářský stabiliátor z 7,4V na 6V (pro LiPol baterie) s vyšším proudemHmm nevim jestli problem nebude nekde jinde. 2S LiPo ma nabita idealne 8,4V a ,,vylitam" ji na cca 5,6 - 5,8V. z toho pujde 6V udelat jen tezko. Pokud jde o spolehlivost, tak bych dal k prijimaci a servum samostatnou baterii a stabik na 5V.  BEC by vypinat nemel  Neco noveho do 20A maji u Jeti
http://www.jetimodel.cz/index.php?page=product&id=57
Vladimir

From: Kručinský Ladislav
Sent: Monday, March 22, 2010 9:56 AM
To: HW-news
Subject: Modelářský stabiliátor z 7,4V na 6V (pro LiPol baterie) s vyšším proudem

Zdravíčko vespolek.
Obrátil se na mne můj kolega - modelář, jezdí s autem na spalovací motor (nějaká větší mašina) a po přechodu z baterií NiMH na LiPol pro serva musel zařadit za baterii stabilizátor 7,4 -> 6V. Má typ od firmy L.R.P. který je dimenzovaný na 10 A a údajně to nestačí, ve špičkách vypíná a model se pak nedá ovládat.

Dotaz: víte o nějakém komerčně dostupném stabilizátoru na řekněme dvojnásobný proud ať nemusím vymýšlet vymyšlené ?
Děkuji předem za tip.

Zdravím

Ing. Ladislav Kručinský