Modelářský stabiliátor z 7,4V na 6V (pro LiPol baterie) s vyšším proudem

Pondělí Březen 22 09:56:15 CET 2010

Zdravíčko vespolek.
Obrátil se na mne můj kolega - modelář, jezdí s autem na spalovací motor (nějaká větší mašina) a po přechodu z baterií NiMH na LiPol pro serva musel zařadit za baterii stabilizátor 7,4 -> 6V. Má typ od firmy L.R.P. který je dimenzovaný na 10 A a údajně to nestačí, ve špičkách vypíná a model se pak nedá ovládat.
Dotaz: víte o nějakém komerčně dostupném stabilizátoru na řekněme dvojnásobný proud ať nemusím vymýšlet vymyšlené ?
Děkuji předem za tip.

Zdravím

Ing. Ladislav Kručinský