tichy 2,5" HDD okolo 640GB SATA

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Březen 22 03:09:52 CET 2010

| Od: APA
|
| A IPbox podporuje nekonecnou smycku timeshiftu, vazne?

Ano. Teda nevim, co znamena Vas termin "nekonecnou".
Funguje to tak, ze max. hloubka historie je 2 hodiny (da se
nastavit i kratsi). Takze do 2 hodin od prepnuti kanalu se
uklada vsechno, pozdeji se pak prubezne odmazava
zacatek a zustavaji stale posledni 2 hodiny.
S prepnutim kanalu historie mizi.

| To predpoklada, ze mate jen jediny kanal, anebo vas box
| umi take nahravat 10 kanalu soucasne? :-D

Bohuzel jen jeden.
Pokud jich chci vic, tak druhy se da soubezna nahravat
(je to 2-tunerovy sat), pokud chci jeste dalsi, tak uz bohuzel
musim pustit dalsi ze svych satelitu ;-)

| Pochopitelne, na kvalitnim boxu HDD nebezi, pokud to neni
| potreba, Epg a flash roms muze jet z CF, USB nebo jine pameti...

Nevim, co jste mel na mysli treba tim "flash roms".
Souhlasim, ze neni-li zapnuty time-shift, tak disk muze jit spat.
Jenze kdo by chtel TV bez time-shiftu ?

| Box, ktery umi tu smycku do RAM a v pripade potreby zpetne
| hodit na disk, neexistuje, to snad jedine ubastlene PCcko, jeje
| to by ale bylo pomale, urcite ne 1s prepinani HD kanalu = science fiction.

Ano, box s tak velkou RAM zatim neni, takze zbyva jen multimedia PC
nebo si ubastlil treba USB ramdisk.
Ale zase na druhe strane proc? Moderni disky jsou docela tiche,
nejsem zadny purista co musi mit vypadeny interier domu podle
poslechovych charakteristik a kabely z bezkyslikate medi, takze
pro me komfort ovladani znamena mnohem vic, nez tiche sumeni HDD.

Nejak mi unika, proc by to v RAM melo byt pomalejsi nez na
disku. "Zpetne hodit na disk" predpokladam znamena nahrat
kus historie. Tak to mozna nabude za 1s, ale muze probihat
na pozadi pri bezne praci satelitu. Ale mozna Vas chapu uplne
spatne.

rollfree