Notebook s dobrym pomerem cena/vykon

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Březen 21 23:38:09 CET 2010

Tak pod tohle se podepisu, ve firme se nakupuji jen HP, ja mam 6910p a
uz druha reklamace, starsi modely po zaruce problemy se zapinanim, mrtva
USB, prouzky na display, vadne zdroje, nefunkcni mechanika ......
Sice je servis perfektni, ale za dob DELLu nepamatuji tolik problemu.
Ja bych si po tech zkusenostech HP urcite neporidil, je to jen moje
osobni rozhodnuti, nikomu ho nevnucuji....:-)
JaKub