[OT] Svarecka plastovych trubek

DeeJay deejay@email.cz
Neděle Březen 21 23:05:36 CET 2010

mam zkusenost s timhle modelem
http://www.maister.cz/instalaterske-naradi-svarecka-na-plasty-p-1a-650w-komp
let-530161-17427000-cz.aspx

mel jsem ji pujcenou od chlapu z prace - delal jsem si vodu v celem baraku a
maximalni spokojenost
- jak tu nekdo psal je to o odhadu a zrucnosti
- co je dulezite, je uchyceni, protoze pokud to delate sam tak nemate dalsi
ruku na drzeni svarecky, tahle ma na pridelani bud sveracek na stul a
takovou placku kterou si prislapnete nabo prikleknete.
Pravda cenove je to jinde nez ty polske - zase se s ni lepe dostanete do
rohu
Pokud to potřebujete obcas, mozna bych vyuzil pujcovnu naradi

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Sunday, March 21, 2010 8:11 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [OT] Svarecka plastovych trubek

Na drobnejsi instalaterske prace pro vlastni potrebu bych chtel
poridit svarecku na plastove potrubi. Nejlevnejsi jsou nasledujici
dva typy. Mel bych se necemu specialne vyhnout?

http://dum.bazos.cz/inzerat/5613618/SVARECKA-PLASTOVYCH-TRUBEK-NOVA.php
http://dum.bazos.cz/inzerat/5199997/POLYFUZNI-SVARECKA-PLASTOVYCH-TRUBEK-160
0W.php

J. Hanzal