[OT] mobily

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Neděle Březen 21 13:47:17 CET 2010

Nevite jak je to s citlivosti a VF vykonem soucasnych mobilu? Kdysi se to psalu do navodu, ale dnes uz to tam neni. (Nokia) Nekolika znamym se proste na horach mobily nechytaly, pritom roaming maji a ostatnim to jelo.  (A dle zakonu schvalnosti, to bylo v okamziku kdy jedna SMSka mohla usetrit hromadu zmatku.)
Taktez se mi nedari zjistit jak je to s GPSkou v mobilu. Obcas posilam souradnice pres SMS a opisovani trva, moznost chyby. Nedari se mi zjistit jestli nektery mobil umi primo odeslat souradnice.. Na strankach Noka maji popsane milion nesmyslu jako je primy pristup na Facebook, Youtube, ale na zakladni a prakticke veci se moc nemysli.

Michal Gregor