Dotaz na nabijeni Li-Ion akumulatoru

Standa Palas stpalas@quick.cz
Pondělí Březen 15 10:52:03 CET 2010

Měřák je na 99 procent v pořádku. Při ukončení nabíjení naměřil na baterce
těch 4,2V. Ale po ukončení nabíjení se z mě neznámých důvodů napětí
samovolně zvýšilo.Fakt je to,že ten článek byl tu hodinu prakticky bez
odběru.Ale stejně to nechápu.

Staňa.
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 15, 2010 8:24 AM
Subject: Re: Dotaz na nabijeni Li-Ion akumulatoru

Lion by se mel nabijet na 4.1V sice tech 4.2 prezije, ale dobre mu to
nedela.

4.6V je docela pruser...jak je udelane nabijeni? Pokud je tam menic tak
se dost casto stava, ze z neho prolezaji spicky, ktere sice nezmerite,
ale dodavaji do clanku energii (nabiji ho). Pak se stane to, ze na nem
vystoupa napeti.

Radek Vicek