Synchronni buck stepdown LM5116 - zkusenosti?

Sobota Březen 20 18:50:29 CET 2010

:-)) pochopitelně pokud dělám měnič na 100A, nemohu to dělat na bastl desce.
Je na to potřeba prokovená deska s mědí 70um (nebo víc), přiletovat tam
pásovinu, kondy velikosti 1812 se musí pájet jedině přetavením. Na tohle je
už potřeba něco o tom vědět a i tak se dá předpokládat že první prototyp
(byť funguje) se nakonec stejně použije třeba na řezání polystyrénu tlustým
drátem - nebo na podobnou ptákovinu. Odzkouší se co je potřeba změnit - ne
jen v řízení, ale třeba v rozměrech připojovacích bodů. Holt každá sranda
něco stojí a vývoj se dělá proto, že se později zaplatí a něco to i vydělá.
http://vaelektronik.cz/fotky/menic1.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/menic2.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/menic3.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/menic4.jpg
4M7/50V v 1812 jsem kupoval v ECOMu, snad asi po 8 Kč (minimálně 100 ks).
K té tlumivce - ztáhněte si Inductor design
http://micrometals.com/software_index.html. Žlutá/bílá je materiál 26, je
asi nejběžnější.

Anděl