Mimořádné akumulátory

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Březen 20 09:14:04 CET 2010

Ach. Profesionální deformace, omlouvám se. VTA = Veřejný Telefonní
Automat. Konkrétně tento je typu Schlumberger PF08T, což je pro
pamětníky první typ kartového automatu, který se u nás masově nasazoval
tak kolem roku 1994 - 5. Plochý, celkem pěkně tvarovaný. Již dávno (před
přečíslováním) vyřazen z používání, Telecomu nestálo za to nechat vyvíjet
updatovaný firmware (např. vlastní číslo a číslo PMS - dohledového centra -
mohou být jen max. osmimístné).
  Ty baterie jsou právě během nečinnosti přístroje trvale pomaloučku
dobíjeny, což, jak tento případ dokládá, jim asi mimořádně svědčí, ačkoliv
bych to obecně nepředpokládal.

Zdraví Pavel.