Jednočipový modem TCM3105

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Březen 20 08:21:17 CET 2010

Zdravím,
  bohužel toto skutečně slyšet nechci :-). Mám přístroj (už jsou tu o něm 2
příspěvky), kam tento modem patří, ale chybí - jeho konkrétní provedení pro
amerického operátora jej neobsahovala. Kuriózní je, že na DPS je osazeno
vše, včetně krystalu, pomocných R a C atd, dokonce i trimr na regulaci
výstupní úrovně, jen ne ten příslušný obvod. A česká verze firmware (se
kterou chci přístroj provozovat) jej vyžaduje a bez jeho přítomnosti neprojde
ani selftest. Ergo nezbývá než jej doplnit, a to bohužel jen originálem :-).
  Našel jsem na webu kohosi, kdo jej prodává v USA, Paypal tam má, tak si ho
v nejhorším koupím tam. Tady jsem jen "hodil očko", zda by to přeci jen nešlo
jednodušeji :-).
Zdraví Pavel.