RE: netem.cz zije!

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pátek Březen 19 18:14:56 CET 2010

Tak pred hodinou jsem nemel o elzet ani tuseni, pak jsme si precet obdivne
oslavny nekrolog a matne jsem si vybavil Bajt a to ze pak nejak zahadne
nebyl. Jako commodorista jsem ani necetl jeho knihu o ZX.
Z nekrologu me snad dojala jen pomoc hladovejici Habesi.

Suma sumarum rad se dozvim vice a presvedcen nejsem o nicem.

WS
Kdo je tim zahadnym MUDr?

>Koho to zajímá si informace najde, kdo je přesvědčen, že elzet byl
podvodník, toho nic z reálných argumentů nepřesvědčí, to je mlácení
prázdné slámy. Experta neznám, elzeta jsem znal. Co asi tak má z
mého
úhlu pohledu větší vážnost? :)

S pozdravem
Kosťa