OT: LHC - 3.5 TeV dosaženo :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Březen 19 10:04:10 CET 2010

Zdravim,
  ale prave tohle narazeni do sebe je cilem LHC, ze :-). Rekl bych, ze by na
to mel byt celkem pripraveny. Ale pocita se s tim, ze prestoze je to uz hodne
zahustena energie, ty vzdalenosti castic mezi sebou jsou preci jen tak velke,
ze se behem jednoho vzajemneho "prolnuti" svazku srazi jen stovky, max. tisice
castic. Ovsem pokud by se projevil nejaky dosud neznamy fyzikalni zakon, ktery
by nejak zvysil pravdepodobnost tech srazek napr. pri takto vysokych energiich,
myslim, ze by to asi nedopadlo dobre :-).
  Pavel