OT: LHC - 3.5 TeV dosaženo :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Březen 19 10:00:54 CET 2010

no je to jeden sposob ako priblizit jednotku eV a ukazat suvislosti s
makroskopickymi objektami. Je tam prave vidiet rozmery celej veci. Tych
par protonov (5e9), ktore obiehaju v ringu a komar, ktory ma tych
protonov a neutronov radovo 10^23 maju rovnaku energiu. Predstavte si ze
by do vas naburalo 35 ton komarov :-)
b.