RE: Osvit DPS pomocí LED

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Březen 19 07:17:54 CET 2010

Já nemám potřebu něco zkoušet. Moje technologie funguje bez problémů. Zvýraznění motivu mi trvá nějaké 3 minuty než uschne fix. Aceton jsem zkoušel spíš ze zvědavosti. Používám tiskárnu HP, takže tím je to vysvětleno - hold pořádný toner :-))).

Přiznám se poctivě, že když se řekne Aceton tak si pod tím představuji Aceton a ne Toluen :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Milan B.
Subject: Re: Osvit DPS pomocí LED

> Zkoušel jsem i technologii s acetonovými parami - nefungovalo mi to.
> Taky jsem zkoušel opěvovaný sprej Black Covering - výsledky byly
> podobné jako u acetonu - neuspokojivé.

Tak skuste toluen. Aceton nerozpusta tonery od HP a ani od Brother, ine
som netestoval. Toluen tieto tonery rozpusta - a velmi rychlo. Toluen je
hlavnou zlozkou (> 50%) riedidla do "acetonovych" farieb C6000 (tak sa
tomu hovorilo za mojich mladych cias), mozno preto vznikla tato legenda
o acetonovych parach.

Motiv napareny v toluenovych parach sa vyslovene zleje dokopy a vytvrdne
tak, ze je potrebne vyvinut dost velku silu na jeho zoskrabanie. Inymi
slovami - absolutne nepriesvitny a mechanicky odolny.

Staci par kvapiek a uzavriet do nejakej nadoby. V zavislosti od mnozstva
par staci 15-30 minut.

Ospravedlnujem sa za zdrziavanie diskuzie, mozno je kazdemu jasne, ze
pod pojmom aceton sa rozumie toluen.

-m-