RE: Osvit DPS pomocí LED

Jiri Fridrich mr.eli@volny.cz
Čtvrtek Březen 18 22:07:38 CET 2010

Ja tisknu na pauzak a potom prave zminovane C6000.

Po vytisteni HP LJ 1020 - foceno proti svetlu:
http://www.volny.cz/mr.eli/soub/before.jpg

Potom prispendlim do krabice od klavesnice, jejiz dno jsem predtim pokapal
redidlem.
Pauzak je tak 5mm ode dna krabice, tonerem dolu:
http://www.volny.cz/mr.eli/soub/during.jpg

Cca 20sec. zespoda nahrivam fenem, aby se redidlo rychleji odparovalo.
Pak pauzak vyndam. Je na nem krasne videt vlhkej flek, ten necham prirozene
odprchat a je hotovo:
http://www.volny.cz/mr.eli/soub/after.jpg

Cela procedura, vcetne pripravy krabice netrva vic, nez 3 minuty.
Ten rozdil je ale uzasnej...

ELI.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Milan B.
Sent: Thursday, March 18, 2010 12:59 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Osvit DPS pomocí LED

> Zkoušel jsem i technologii s acetonovými parami - nefungovalo mi to. Taky
jsem zkoušel opěvovaný sprej Black Covering - výsledky byly podobné jako u
acetonu - neuspokojivé.

Tak skuste toluen. Aceton nerozpusta tonery od HP a ani od Brother, ine som
netestoval. Toluen tieto tonery rozpusta - a velmi rychlo. Toluen je hlavnou
zlozkou (> 50%) riedidla do "acetonovych" farieb C6000 (tak sa tomu hovorilo
za mojich mladych cias), mozno preto vznikla tato legenda o acetonovych
parach.

Motiv napareny v toluenovych parach sa vyslovene zleje dokopy a vytvrdne
tak, ze je potrebne vyvinut dost velku silu na jeho zoskrabanie. Inymi
slovami - absolutne nepriesvitny a mechanicky odolny.

Staci par kvapiek a uzavriet do nejakej nadoby. V zavislosti od mnozstva par
staci 15-30 minut.

Ospravedlnujem sa za zdrziavanie diskuzie, mozno je kazdemu jasne, ze pod
pojmom aceton sa rozumie toluen.

-m-