Indukcni vybojka?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Březen 18 12:41:13 CET 2010

 18.3.2010, 12:34:48

Po pravde receno, to nevim. Cena odpovida vyrobe v PRC, ale nozna
treba i ve Vietnamu nebo treba Laosu adt. Ze jde o cinany jsem napsal
na zaklade neserioznosti te tabulky, ale firma sidli v USA. To sice
nevylucuje ze je cinska, ale na druhou stranu cinani nemaji na lhani
zadny monopol.
Takze opravuji: "ti podvodnici na tom ..... "

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--

>>> http://www.lvdinductionlamps.com/compare.html