OT: Detekce DTMF pomoci AudioLab a ALSpectrum

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Březen 17 19:46:28 CET 2010

Zkousel jsem prohnat DTMF z mobilu knihovnou FFTW a vidim tam oba tony,
tak, jak to ma byt:

Delphi tím méně ALSpectrum neznám, ale řešení to určitě má. Zmiňované
FFTW používá kdejaká aplikace, třeba existuje i komponenta do delphi.
L.