OSVIT dps

oklovap oklovap@gmail.com
Úterý Březen 16 22:28:36 CET 2010

Ak Vam mozem poradit, nechcite horske slniecko Sirius.

Pokusim sa zhrnut svoje poznatky spred niekolkych rokov, ked som hladal
najmenej pracnu a spolahlivo opakovatelnu cestu pre amatersku vyrobu
plosnych spojov:
1. Sirius - jeho hlavnou nevyhodou ako tu uz pisalo viac uzivatelov je
fakt, ze pri svieteni je sucasne zapnuty aj ohrev. samozrejme, je mozne
zapojenie upravit, ako tu tiez bolo popisane. Pre mna je tiez podstatny
fakt ten, ze sirius je BODOVY zdroj. Tato osvitka bola zavrhnuta ako
nevhodna pre moje potreby.
2. LED - pre plochu A4 je nutne pouzit na moj vkus velke mnozstvo
lediek, co samozrejme islo pred tymi par rokmi velmi do penazi a ani
dnes to este nie je zanedbatelna ciastka. Dalsou (a pre mna
najpodstatnejsou) nevyhodou takejto osvitky je vzdialenost motivu od
povrchu led (aspon ych 15cm), co robi z danej osvitky neforemnu krabicu
(len nazor).
3. Trubicove horske slnko / oblicejove solarium - vacsinou zohnatelne v
bazaroch za babku (mam 2ks kazdy za nejakych 300 - cena pred niekolkymi
rokmi).
Jednoznacne najhomogennejsi zdroj ziarenia, je mozne vykuchat a
dosiahnut tak naozaj plochy pristroj, kde je mozne medium polozit par mm
od povrchu trubic (1-2cm).
Je mozne to cele zamontovat pod dosku prac. stola, pricom to nemusi
nijako zavadzat, je to trvale f poho...tovosti, tie slnka maju povacsine
vlastny casovy spinac, ktory vypne svietenie po ubehnuti nastaveneho
casu. Pre mna jednoznacny vitaz.

Toto su len moje skusenosti a moj nazor. Som presvedceny o tom, ze
existuju jedinci, ktori budu zit v rovnakej symbioze so spominanym
Siriom, ledkami, ci rozbitymi vybojkami a neviem cim vsetkym.

Prajem vela zdaru pri vybere tej spravnej cesty.

mp

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4950 (20100316) __________

http://www.eset.sk