OSVIT dps

Milan B. milan@bastl.sk
Úterý Březen 16 19:28:10 CET 2010

Takze z jednej strany *PODSVIETI*, z druhej strany vrha tien.

A ano,  vela bodovzch zdrojov (LED su tiez bodove zdroje) *PODSVIETI* z
mnohych stran.

Ako vase tvrdenie vyvracia moju pochybnost o tvrdeni, ze *bodovy zdroj
nepodsvecuje* ?

A zabudate na jeden dalsi fakt - lom svetla na hrane motivu - ten tiez
prispeje k podsvieteniu zle pritlaceneho motivu.

-m-